// Strawberry Cupcake


Assalammualaikum
This is Cha Illa berry bloggie


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
loyalty
Monday, November 15, 2010 | 10:42 PM | 0 Sweet Cupcake
assalamualaikum..m baacckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk :)
aku sengaja mengupdate blog..boring2, :D ngn baru jaa lepas ujan,asa la jgak angin sepoi2 bahasa,kedengaran dengkuran adek..nyenyaknya dia tido.setelah puas bemain ditgh2 panas,nk solat kna suruh..iskkkkkkkkkk3.. HAHA,
hmm,nk gtaw jugakk,,,bdk form1,form2 waktu akhir2 skola free jaa..tp aku ngn kwn2 apaaa !!!!!
sebok kena buat bhan bantu mengajar laa,,cat laa,,,wt pameran sains la..p shopink la,,aikk,shopink?
haha,kengkwn aku sumanya librian ;) jd,amekk ampa buku teks betimbun2,susun la molex2 dlm bilik SPBT yg panas tuu,,aircon da laa rosak..haha.nk wt cmnaa an,nasebbbbbbbbb,.tu laa dok rilex bnyak ag,.haha,masa susun pun sempat 'potpet-potpet' ag..atdoii..pening2,haha.tp bestt kwn ngn ampa,suka ikot org !! haha. oniey mcm dia,kak nab mcmtu la,qev pun cm dia laa,haha,.aku mcm aku laa.,mcm2 ragammm.hmm,even besties unly 3person,tp rsa mcm 30 org lorhh..haha, ''geng suar dlm'' eh,,jgn pkir bkn2,suar dlm means,kmi pkai tracksuit bru wear kain..haha,belapis2 la pulak,.... T_T haha,nevermind,,perkara biasa laa..=)
hari raya aidiladha pun dah hampir tiba,,xda la rsa bhang raya sngat,sbb xpuasa sebulan,posa pun sehari,tu punn kalau tak mengalami 'ABC' haha.paham2 senirik laa.skali ganti myaa.
ok2,,dh smpai sini ja update sebelom aku makin merepek2,membebel yg bkn2.. :)
hepyyyyyyyyyyy,must be strong !! <= jd prinsip ;)