// Strawberry Cupcake


Assalammualaikum
This is Cha Illa berry bloggie


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
filem kl gangster buatkan aku nk jd gengster
Saturday, July 23, 2011 | 11:40 PM | 0 Sweet Cupcake
بسم الله الرحمن الرحيم , السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته








waktu aku ada temujanji g lepak+g cinema ngn kwn kat prangen.aku pegi la on the time.
tunggu kwn suma dekat 8minit. ada kwn yg dah smpai.
then tunggu yg membe yg lain jugak.dekat 30minit kutt.
time tu punya berpusu-pusu uh kat kaunter cinema. suma nyaa sebaya aku.
time kl gangter hari pertama pulak kan. mmg ramai gila laa.
membe2 lama kwn aku ramai yg aku jumpa, then depa tegur aku, ada yg tak tegur.
segan la aku. dah la aku nie skola agama pegi ke tempat2 semacam itu. adeess.
tp apa salahnya. bukan aku keluar dengan lelaki. sumanya membe perempuan. dan pakaian kami
xda la menjolokkan mata. dan depa best sgt. tp3.

waktu aku duduk ngn ana kat bangku tu sambil tggu yg lain,
ada la mamat gatai tu. jalan kat situ. then ckp kat kami. 'hye sayang'. then senyum2,
aku hairun. berkedut dahi.aku kata kat ana. awt ngn detu. pastu ana wat muka xmenyenangkan.
tekejut doe.then dya blah cmtu sja.aku rasa aku kenal mamat tu biasa nmpak.tp ntah la. ingat-2 lupa.
biasa la ramai kenalan. hehe.

tunggu punya tunggu membe yg lain pun dtg. kami beli airr ja masuk dlm cinema.
bila masa. sesak-2 sikit. ramai org doe. nek rimas pun ada, nek segan pun ada. apa la aku nie.
haha. rilex2. mmg membe aku ramai masa tu. cuma xtegur pun. suma wt dekk, then ada yg dulunya skema
gila, skang nie dah ada partner. haha. hebat la tuu. katanyaa. hee,
kami cri no kerusi xjumpa.dah la gelap gelita. hehe. mujur ada org hulurkan bntuan. trimaass, :)
bila da jumpa, nasebbek tempat tu agak selesa, tak terlalu bawah. hehe.

sedang asyik filem itu dimainkan suma diam seketika. then ketawa sumanya apabila kelibat abg long dil
'zizan''mael lambung' dengan adegan lucunya. hahaha. aku pun tergelak jugak, :D
sumpah aku sedih gila waktu shark bunuh abg long dil nie. terpegun aku tngok malik berlawan.
a.k.a aaron aziz. haha. badan dia taff laa. dia berlwan rasa mcm aku yg lawan tumbuk2 tu. hehe.
mmg gengster la malik. syokk ar? haha. malik walaupun gangster, dia tetapp ingt family dya. :)
best ! kebanyakkan gangster xmcm nie, suma nya lupa daratan. mcm jaii neyh !
 hahaha. aku nk jadi gengster rasanya.
gengster yg berhati mulia. berlawan hanya dengan musuh. iaitu musuh nasfu durjana ! 
nk lwan jugakkk. ! nk tumbuk. nk ckp cmnie. 'gua xdak goyang sma lu' haha. ayat dya simple,
tp menusuk bagaikan ditusuk sembilu rasanya. seolah-olah org xdihargai.
filem aksi ni mendapat smbutan yg hangat. biasa laa mcm pembikin filemnya jugak iaitu

 sharkk yg aku benci dlm filem nie !! benda dlm filem, bkn realiti.dah la bertatu tah apa2. haha.
blagak gengster sgt ! aku lg gengster la,. jgn main-main. hehehhe.
dya nie bunuh abg long dill aku ! hahahahhaha. sian kat abg long. xbuat apa2. kau lenyetkan kereta sewa dya ! kau ingat ubi ka? haha.anyway. congrats kat syamsul nie. sbb dah sukses gila ngn filem2 dya.
yg dhulunya khurafat. kemudian kl gangster, apa pulak selepas ini. ramai fans pulak.

then dah abes cita. kami balek laa. xda nk sggah mana2 pun. sbb dah ptg nk mlm dah waktu tuu.
then. rasanya mcm aku gengster sikitt. ntah la. mungkin perasaan aku terbawak2 terpengaruh filem tu kot.
aku pun xtahu. apa pun doakan lah kejayaan aku. didunia wal akhirat. :)
syukran jiddann !