// Strawberry Cupcake


Assalammualaikum
This is Cha Illa berry bloggie


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
i'll respect you !!!! if you change ur attitude.
Thursday, July 28, 2011 | 12:29 AM | 0 Sweet Cupcake
بسم الله الرحمن الرحيم , السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته



hyee. act, aku ada masalah ngn sorg yg menyakitkan hati. aq jd nyampah sngat-2 bila tgk dia.
aku tau dya pun nyampah tgk aq. aku peduli apa !! sapa yg hormat aku. aku akan hormat dya smacam itu,
aku act bkn seorang yang pendendam. aku jugak bkn sorg yg suka gaduh. sumpah. lillahita'ala.
tp napa kena nyakitkan hati org? awt dya kena wt sempoi.? xtaw ka yg aku nyampah plus meluad !

nk ikut aku, sampai hujung dunia pun aku xkan maafkan dy. tp bila berbalik pada islam yg aku cintai.
mmg perkara sedemikian di murkai Allah. tp xkan aku di pihak wanita yg berhati lembut ni yg perlu
minta maaf? sedang dya lelaki . aku tak taw laa. maybe kena buatan orang. bila aku tgk dya rasa mcm nk
tumbuk, nk jerkah dya sngt2. aisssh, tp nasib baik lebih menyebelahi aku. sbb kesabaran aku boleh mengatasi.
alhamdulillah. bila pun dya ja nk menang !! taw x org suma xsuka. xpayah nk tunjuk taiko sngat.
nyampah~

act, xdak masa nk wt story pasai dya sebenaqnyaa.. tp benda dalam hati. kena luahkan jugak.
geram. aku tau dya pun geram kat aku, jd aku peduli apa?
nk ikot aku tolong dya, mcm2 kot. bkn xikhlas, cuma aku geram dya kurang ajaq tersangat dekat akuu.
biadap. aku pun aku biadap dgn dya !!! aku tak kira laa~
sikap yg tak pernah nk faham perasaan org, asyik org ja kena paham dya. eee. p blah laa.
xdak kamus dalam hidup aku org mcm tu ! aku sedaqq aihh aku tak baeekkk pun.
at least aku boleh mnyedarkan org.