// Strawberry Cupcake


Assalammualaikum
This is Cha Illa berry bloggie


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
kalau anda xpuas hati, tolong f2f , ada faham.
Wednesday, August 03, 2011 | 10:49 PM | 0 Sweet Cupcake
بسم الله الرحمن الرحيم , السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته

kita hidup bermasyarakat, suma org perangai berbeza, kita kena memahami antara 1 dgn yg lain,
sokeyy,aku faham. masalahnya billaa dah melebihi batasan, kawwwww2 miaa,
sapa tahan kan? kita xsalah, jd salah. benda kecik kita besar-besarkan.
awt, hampa xsalah ka aku nk tnya? hampa suma betulllll ja sepanjang hidup ampaa?
kalau ya punn, fikir la org lain mia perasaan sama, semua org ada salah !
so, kalau depa dah berubah, why not kita lupakan kesalahan orang tu?
kekdag terasa mcm nk maki . tp aku dapat apa kalo aku maki di bulan ramadan yg penuh keberkatan ni.
xdapat apa ! jd lebih baik diamm.

lagi 1, kalo anda ada masalah dengan seseorang. cukup la sekadar anda saja yg berdendam,
jgn nk ajak org lain pulak !!
tolong jgn sakiti hati orang . kalau anda ada ego yg tinggi, kenapa anda ta pernah nk pikir org juga ada sebegitu.

sebagai typer, aku pun sedar yg aku mmg tak sebaik mereka yg baik2 tu.
at least aku sedarrr dan cuba untuk memperbaiki diri aku yg serba kekurangan dan kerdil ini.
apa salah akuu kat engkauuu????????????