// Strawberry Cupcake


Assalammualaikum
This is Cha Illa berry bloggie


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
we love MALAYSIA !
Tuesday, November 22, 2011 | 7:52 PM | 2 Sweet Cupcake
بسم الله الرحمن الرحيم , السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته
wahh. mesti semua dah tahu kannn !!
skuad bola sepak MALAYSIA berjaya menumpaskan sang garuda. haha.
nak tahu? waktu no 6 skorr, 1 flat aku jeritt weyh.
bayangkan. haha. mmg bising pom pang pom pang. hehe.
aku pun jerit sampai abeh suara ! hahahaa.
*wt teruk lak. HAHA. tp mmg best game kali nie,
penuh debaran gitu !!
tambah2 waktu penalti.
best2 la khairul fahmi......... !!
baddrol, you make me proud of you ! :)
and semua2 laa.
bangga doe jd org MALAYSIA !
lepas tu on9 facebook. Ya Allah, penuh newfeeds pasai bola jer........
hahaha. 
kalo indon, penuh dengan kutukan ja kat malaysia.
yg malaysia pun sama ! ahhaha.
biarr lah. itu laa adat pemainan.
ada yg terlampau taksub sampai g nangis tu pe hall.
haha. rilexx la. indon pun kuat aihh....... hehe.
aku tetap xkutuk indon even adakalanya aku terkutuk jugak.
mcm2 laa ayat2 yang dilontarkan kepada kedua2 pihak.
aku xmau sebut la. haha. cuba nk jadi matang. acececeh. u_u
xpa la. apa pun. mereka tu telah bg 1 semangat kat kita semua.
dan mampu buktikan yg malaysia boleh !!
so........good. Alhamdulillah :) apa pun tahniah buad mereka !!